Sida loo codsado dhalashada
Ma rabtaa in aad si aad u barato sida loo codsado dhalashada?
Do you want to learn how to apply for citizenship?
Ka hor inta aadan baran sida loo codsado dhalashada, aad u baahan tahay si aad u ogaato: aad xaq u leedahay in ay noqoto muwaadin Mareykan ah?
Before you learn how to apply for citizenship, you need to find out: are you eligible to become a US citizen?
Ka hor inta aadan baran sida loo codsado dhalashada, waa in aad hubiso in aad xaq u leedahay. Si aad u dalbato jinsiyadda, waa in aad guud ahaan la kulmaan tayuu shuruudaha soo socda:
Before you learn how to apply for citizenship, you should make sure you are eligible. In order to apply for citizenship, you must generally meet the following requirements:
- Waa in aad ugu yaraan 18 sano jir ah.
- You must be at least 18 years old.
- Waxaad u baahan tahay inaad ku noolaa meel isku mid ah saddexdii bilood ee la soo dhaafay.
- You need to have lived in the same location for the past three months.
- Waa in aad haysataa ma falal dembiyeed waaweyn. dembiyada yar yar sida tigidh taraafiig waa okay, laakiin idinku ma waxaa lagu xukumi karaa wixii dambiyo waaweyn. Mar walba daacad noqo oo arrintan ku saabsan sababta oo ah dambiyada yaryar inta badan waa caadi, laakiin haddii aad jiifsato codsigaaga, this ka dhigi kartaa codsigaaga aad diiday.
- You must have no major criminal activity. Small offenses like a traffic ticket are okay, but you cannot be convicted of any major crimes. Always be honest about this because most small crimes are okay but if you lie on your application, this can make your application get rejected.
- Waa in aad wax ka barato oo ay bartaan oo ku saabsan dowladda Mareykanka, dhaqaalaha, iyo taariikhda si aad u gudbin kartaa imtixaanka Civics ah.
- You must study and learn about the United States government, economy, and history so that you can pass the Civics exam.
- Waa in aad awoodaan inay akhriyaan, ku qor, hadalka iyo dhegaysiga af Ingiriisiga. Waxaa jira qaar ka mid ah marka laga reebo dadka naafada ah ama dadka ka weyn 50 kuwaas oo ku noolaa Maraykanka muddo dheer.
Read ku saabsan ka reeban ee dadka waayeelka ah iyo dadka naafada sano jir ah Lifaaqa D
- You must be able to read, write, speak and listen in English. There are some exceptions for disabled people or people over 50 who have lived in the United States for a long time.
Read about the exceptions for older and disabled people years old in Attachment D
- warbixin rasmi ah laga Dowladda Maraykanka ayaa kuu sheegi doona haddii aad xaq u leedahay.
Buuxi warqadda si aad u aragto haddii aad xaq u leedahay inaad dalbato jinsiyadda.
- The official information from the United States Government will tell you if you are eligible.
Fill in the worksheet to see if you are eligible to apply for citizenship.
Sida loo codsado dhalashada
How to apply for citizenship
Codsashada dhalashada noqon karaan kuwo lagu wareero. Haddii ay suurtagal tahay, waxaannu ku talinaynaa in aad leedahay caawimaad qareen aad.
Applying for citizenship can be very confusing. If possible, we recommend you have a lawyer help you.
1. Tallaabada ugu horreysa waa in ay buuxiso foomka N-400. Waxaad si ay u ka mid ah waraaqaha badan codsiga iyo sidoo kale in aad bixiso kharashka. Halkan waxaa ah link in ay wax aad u baahan tahay in ka mid ah marka aad arjiga N-400. Waxaad si ay u ka mid ah laba photos baasaboor codsigaaga. Xusuusnow in aad qorto "A-lambarka" on dambe ee photos, kuwaas oo. Dadka qaar waxay codsan kartaa dhaafitaanka ujrada ah sidaas darteed uma baahnid in aad bixiso kharashka. Haddii aad buuxinta aad waraaqaha aan qareen, website-ka oo lacag la'aan ah CitizenshipWorks.org caawin doonaa inaad buuxiso codsigaaga. Waxay u eegi doona si loo arko haddii aad qabtid wax dhibaato ah.
1. The first step is to complete the form N-400. You have to include many papers with the application and you also have to pay the fee. Here is a link to the things you need to include when you mail your N-400 application. You have to include two passport photos with your application. Remember to write your “A-number” on the back of these photos. Some people can apply for a fee waiver so you do not have to pay the fee. If you are filling out your paperwork without a lawyer, the free website CitizenshipWorks.org will help you to complete your application. They will review it to see if you have any problems.
2. Waxaad heli doontaa warqad ah la helo in ayaa sheegay in USCIS helay codsigaaga. Ka dhig iyo ku qor lambarka rasiidka 13 lambar ah. Qaado sawir helo on your phone iyo email u naftaada si loo hubiyo in aadan u lumin. Waxaad isticmaali kartaa lambarka rasiidka si aad u hubiso ka status of codsigaaga bogga internetka ee USCIS.
2. You will receive a letter of receipt that says USCIS received your application. Keep this and write down the 13-digit receipt number. Take a photo of the receipt on your phone and email it to yourself to make sure you don’t lose it. You can use the receipt number to check the status of your application on the USCIS website.
- Codsashada dhalashada inta badan kharash $757. Waxaa laga yaabaa inaad awoodo inaad hesho dhaafitaanka ujrada ah. dhaafitaanka A ka dhigan tahay in aadan bixin doontaa. Waxay ku xidhan tahay inta aad ka dhigi iyo halka aad ku nooshahay. Waxaad isticmaali kartaa calculator hoose si aad u ogaato haddii aad heli karto ka cafinta.
- Applying for citizenship usually costs $757. You may be able to get a fee waiver. A waiver means that you will not have to pay. It depends on how much you make and where you live. You can use the calculator below to find out if you can get a waiver.
3. Buuxi aad baaritaanka jismiyeed. Tani waa jeeg ammaanka ah. Waxaa lagu weydiin doonaa in aad tagto xafiis at maalin gaar ah iyo waqti. Hubi inaad ballanta this tago oo timaadid waqtiga! Marka ballantii, ayay qaadi doonaan farahaaga. Taas macnaheedu waxay noqon tuntay doonaa faraha iyo ordi sawirka iyada oo loo marayo nidaam si loo hubiyo in aadan dambi ah.
3. Complete your biometric screening. This is a security check. You will be asked to go to an office at a certain day and time. Make sure to go to this appointment and to arrive on time! At the appointment, they will take your fingerprints. This means they will stamp your fingerprints and run the picture through a system to make sure you are not a criminal.
4. Buuxi wareysi uu siiyay Sarkaalka United States Citizenship and Immigration a. badan oo ku saabsan Baro wareysi Naturalization.
4. Complete an interview with a United States Citizenship and Immigration Officer. Learn more about the Naturalization interview.
5. Waxaad sidoo kale yeelan doonaan in ay qaataan imtixaanka Civics a on taariikhda Maraykanka iyo dawladda. On imtixaanka this, waa in aad ka jawaabto 6 ka mid ah 10 su'aalaha si sax ah oo ku saabsan Mareykanka Civics, Taariikhda iyo Dowladda. Waxaad qaadan kartaa dhalashada dhaqanka kedis si aad u aragto haddii aad diyaar u tahay imtixaanka yihiin. Haddii aadan diyaar u, aad ku biiri karto our fasalka dhalashada free si aad isu diyaariso imtixaanka.
5. You will also have to take a Civics exam on US history and government. On this exam, you must answer 6 out of 10 questions correctly about US Civics, History and Government. You can take our citizenship practice quiz to see if you are ready for the exam. If you are not ready, you can join our free citizenship class to prepare you for the exam.
6. Waxaad heli doontaa go'aan qoraal ah ka USCIS oo ku saabsan codsigaaga. Waxaa laga yaabaa inaad hesho go'aanka maalinta aad wareysiga ama laga yaabo in aad mar dambe loo heli boostada. Go'aanka waxaa la odhan doonaa haddii codsigaaga ahaa:
6. You will receive a written decision from USCIS about your application. You might receive your decision on the day of your interview or you might receive it later in the mail. The decision will be say if your application was:
- siiyay (taas macnaheedu waa in aad maray!)
- Continued (Tan waxaa looga jeedaa USCIS sameynayo cilmi baaris dheeraad ah oo adiga kugu saabsan ama ay ka dhigan tahay waxaa laga yaabaa inaad ku guuldareysatay imtixaanada Ingiriisi ama Civics. mar waxaad iyaga ku qaadan kartaa.)
- beeniyay (Tan waxaa looga jeedaa USCIS go'aansaday xaq uma lihid waddaniyaynta. Haddii ay taasi dhacdo, Waxaa laga yaabaa in aad awoodid in aad codsan.)
- Granted (this means you passed!)
- Continued (this means USCIS is doing more research about you or it means you might have failed the English or Civics exams. You can take them again.)
- Denied (this means USCIS decided you are not eligible for naturalization. If this happens, you may be able to petition.)
Haddii aad ku dhex, aad diyaar u ah inay buuxiyaan Munaasabada dhalashada iyo dhaarinayaa Daacad Noqoshada noqon doonaa. Taas macnaheedu waa in aad ballan qaadayaa daacad u ahaanta USA.
If you did pass, you will be ready to complete your citizenship ceremony and take the Oath of Allegiance. This means you pledge loyalty to the USA.
Haddii aad qabto wax su'aalo ah oo ku saabsan geedi socodka, waxaa jira ururka aad wici kartaa. Ururka deeqaan talobixin Kuwani ku qoran luqado cusub qaar ka mid ah.
If you have questions about the process, there are organization you can call. These organization offer advice in some newcomer languages.
Waxaan la rajeeyo gacan ka jawaabo su'aasha ku saabsan sida loo codsado dhalashada. Saxiix hoose si aad u qaadato fasalada our dhalashada free diyaarinta. Waxaad qaadan kartaa online, meel kasta oo, mar walba!
We hoped this helped answer your question about how to apply for citizenship. Sign up below to take our free citizenship preparation classes. You can take them online, anywhere, anytime!