Sau npe kuv tus me nyuam nyob rau hauv tsev kawm ntawv
Yuav pib koj tus me nyuam tom tsev kawm ntawv nyob rau hauv lub tebchaws United States, you have to register your child in school. Qhov no txhais tau tias koj yuav tau mus xyuas lub tsev kawm ntawv thiab kos npe rau cov ntaub ntawv los pib koj tus me nyuam nyob rau hauv tsev kawm ntawv.
To start your child at school in the United States, you have to register your child in school. This means you need to visit the school and sign papers to start your child in school.
Koj tus caseworker yuav pab tau koj sau npe rau koj cov me nyuam nyob rau hauv tsev kawm ntawv. Koj yuav tsum tau kos npe rau cov ntaub ntawv thiab muab lub tsev kawm ntawv cov lus qhia txog koj tus me nyuam. Qhov no yog qhov txawv ntawm lub tsev kawm ntawv ib cheeb tsam.
Your caseworker will help you register your children in school. You have to sign papers and give the school information about your child. This is different between school districts.
Yuav ua li cas tsev kawm ntawv yuav kuv tus me nyuam mus rau?
What school will my child go to?
Lub xyoo koj tus me nyuam twb yug los thiab qhov chaw koj nyob yuav txiav txim seb lub tsev kawm ntawv koj tus menyuam yuav mus rau.
The year your child was born and the place you live will determine which school your children will go to.
Yuav ua li cas cov ntaub ntawv ua kuv yuav tsum tau mus sau npe kawm kuv cov me nyuam nyob rau hauv tsev kawm ntawv?
What paperwork do I need to enroll my children in school?
Cov tsim nyog cov ntaub ntawv tej zaum yuav muaj xws li:
The necessary paperwork might include:
- Ntawv pov thawj chaw nyob nyob rau hauv lub tsev kawm ntawv koog tsev kawm ntawv. This means you have to show that you live in your house or apartment. Piv txwv ntawm cov ntawv pov thawj ntawm qhov chaw nyob yog ib tug kos npe rau cov tsev apartment daim ntawv xauj tsev, ib lub txhab nyiaj daim ntawv, los yog ib tug nqi hluav taws xob nrog rau ib qho chaw. Qhov no yog los qhia hais tias koj tawm nyob rau hauv ib lub zej zog qhov chaw uas lub tsev kawm ntawv txais cov me nyuam.
- Ntawv pov thawj ntawm lub hnub nyoog. Piv txwv li, ib tug yug me nyuam daim ntawv pov thawj los yog passport nrog koj tus me nyuam lub hnub yug.
- Txhaj Tshuaj Tiv Thaiv los yog lwm yam kev kho mob cov ntaub ntawv.
- Lub tsev kawm ntawv koog tsev kawm ntawv yuav tsum tau ib tug lub rooj sib tham nrog lub tsev kawm ntawv cov thawj coj tau tus menyuam kawm ntawv tag nrho cuv npe kawm.
- Txhua lub tsev kawm ntawv koog tsev kawm ntawv tej zaum yuav muaj nws tus kheej daim ntawv thaum koj sau npe rau koj tus me nyuam nyob rau hauv tsev kawm ntawv. Nrhiav rau hauv daim ntawv rau lub tsev kawm ntawv koog tsev kawm ntawv lub website. Koj yuav tau mus rau lub tsev kawm ntawv thiab nug los tham mus rau lub tsev kawm ntawv secretary.
- Proof of residency in the school district. This means you have to show that you live in your house or apartment. Examples of proof of residency are a signed apartment lease, a bank statement, or a utility bill with an address. This is to show that you leave in a neighborhood where the school enrolls children.
- Proof of age. For example, a birth certificate or passport with your child’s birthday.
- Immunizations or other health records.
- The school district may require a meeting with school administrators to get the student fully enrolled.
- Each school district may have its own form when you register your child in school. Find the form on the school district website. You can also go to the school and ask to talk to the school secretary.
Thaum twg kuv rau npe kuv tus me nyuam?
When do I enroll my student?
Feem ntau cov tsev kawm ntawv nyob rau hauv lub US pib ntawm qhov kawg ntawm lub caij ntuj sov los yog caij nplooj ntoos zeeg, nyob rau hauv lub yim hli ntuj los yog lub Cuaj Hli Ntuj. Yog hais tias koj tuaj txog nyob rau hauv lub tebchaws United States nyob rau hauv lub caij ntuj sov, you can visit your child’s school in July or August to learn how to enroll. Yog hais tias koj tuaj txog nyob rau hauv lub tebchaws United States thaum lub sij hawm lub tsev kawm ntawv xyoo, koj yuav tsum tso npe kawm rau koj tus me nyuam kom sai li sai li sai tau.
Most schools in the US begin at the end of the summer or early fall, in August or September. If you arrive in the United States in the summer, you can visit your child’s school in July or August to learn how to enroll. If you arrive in the United States during the school year, you should enroll your child as soon as possible.
Yuav ua li cas yog kev tso kawm nyob rau hauv tsev kawm ntawv?
What is placement in school?
Placement txhais tau tias kev txiav txim siab dab tsi qib koj tus me nyuam kawm nyob rau hauv.
Placement means deciding what grade level your student is in.
Muaj ntau thoj nam tawg rog cov tub ntxhais kawm tej zaum yuav tsis tau ntsib lub tsev kawm ntawv thaum lawv nyob rau hauv camp los yog khiav lawv lub teb chaws. Lawv tej zaum yuav txawv qib ntau dua ib tug raug American me nyuam kawm ntawv ntawm lub tib lub hnub nyoog. Some students might be at a high-grade level but do not speak English yet. Cov menyuam kawm ntawv yuav muaj teeb meem nyob rau hauv nyuaj chav kawm kom txog thaum lawv kawm lus Askiv zoo. Cov tsev kawm ntawv nyob rau hauv lub US tej zaum kawm nyob rau hauv lub tsis ncaj ncees lawm qib.
Many refugee students may have missed school while they were in camp or fleeing their country. They may be at different grade levels than a typical American student of the same age. Some students might be at a high-grade level but do not speak English yet. Those students may have trouble in harder classes until they learn English better. Schools in the US sometimes place students in the wrong grades.
Yuav ua li cas yuav lub tsev kawm ntawv muab kuv tus me nyuam?
How will schools place my student?
Cov menyuam kawm ntawv tej zaum yuav muab ib co kev ntsuam xyuas ua ntej pib ntawm lub xyoo kawm ntawv los yog thaum pib ntawm lub xyoo kawm ntawv. Cov kev ntsuam xyuas tej zaum yuav sau. Lawv tej zaum yuav tau ib tug neeg laus nyeem cov lus nug mus rau ib tug me nyuam kawm ntawv. Nws yog txawv rau txhua lub tsev kawm ntawv koog tsev kawm ntawv.
Students may take some tests before the start of the school year or at the very beginning of the school year. The tests might be written. They might have an adult read questions to a student. It is different for every school district.
Yog hais tias koj xav hais tias koj tus me nyuam yog muab tso rau hauv lub tsis ncaj ncees lawm qib, koj yuav tham nrog cov xib fwb, thawj xib fwb, los yog lub tsev kawm ntawv cov neeg ua haujlwm uas kuaj thiab muab tso rau koj tus me nyuam. Piav vim li cas koj xav hais tias qhov kev tso kawm yog tsis ncaj ncees lawm. Nug, "Yuav ua li cas yog koj kev xav?"Lub tsev kawm ntawv yuav pab tau koj to taub txog lawv kev txiav txim siab. Tej zaum lawv yuav los hloov qhov chaw yog hais tias lawv pom zoo nrog koj vim li cas.
If you think your child is placed in the wrong grade, you can talk to the teacher, principal, or the school staff who tested and placed your child. Explain why you think the placement is wrong. Ask, “What was your reasoning?” The school can help you understand their decision. They may be able to change the placement if they agree with your reasons.
Yuav ua li cas lub tsev kawm ntawv txiav txim siab uas chav kawm ntawv theem kuv tus me nyuam yuav siv sij hawm?
How does the school decide which class level my student takes?
Middle thiab cov tsev kawm ntawv muaj cov chav kawm uas qhia nyob rau ntawm lub ntau nyob rau hauv tib qib. Ib txhia yog nyuab me ntsis thiab ib txhia yog yooj yim. Lub npe ntawm cov kev kawm tej zaum piav qhia txog lub theem ntawm teeb meem. Cov lus hloov nyob rau hauv lub tsev kawm ntawv koog tsev kawm ntawv.
Middle and high schools have classes that are taught at different levels in the same grade. Some are harder and some are easier. The names of the courses sometimes describe the level of difficulty. The words change depending on the school district.
Npe rau cov chav kawm ntawv uas yog yooj yim los siv yooj yim English theem:
Names for classes that are easier or use easier English levels:
- Basic Skills
- Basic Skills
Npe rau cov chav kawm hauv ib tug raug theem rau qib:
Names for classes at a typical level for the grade:
- tsis tu ncua
Npe rau cov chav kawm hauv ib tug ntau dua los yog theem siab tshaj qub:
Names for classes at a higher or advanced level:
- GTE (Gifted thiab Talented Education)
- Advanced Placement (ntawm)
- IB (International Baccalaureate)
- GTE (Gifted and Talented Education)
- Advanced Placement (AP)
- IB (International Baccalaureate)
Lub tsev kawm ntawv muaj peev xwm tso cov tub ntxhais kawm nyob rau hauv txawv muaj ntau seem. Muaj ntau ntau yam lub tsev kawm ntawv xaiv rau cov theem.
The school can place students in different levels. There are many reasons the school chooses the level.
Cov no yog cov uas ua:
These are common reasons:
- Yuav ua li cas zoo lub me nyuam kawm ntawv nkag siab txog, los yog lawv cov qhab nias
- Niam Txiv / tus saib xyuas pom zoo
- Kev xeem, raws li tsim nyog
- Kam rau ua kom tiav nyuaj ntawv
- Menyuam kawm ntawv nyiam los yog txug
- Xib Fwb los yog kws pab tswv yim kev pom zoo
- Piv txwv ntawm tus tub kawm ntawv ua hauj lwm
- How well the student understands, or their scores
- Parent/guardian recommendations
- Standardized test scores, as appropriate
- Willingness to complete challenging assignments
- Student interest or motivation
- Teacher or counselor recommendation
- Samples of student work
Tsis kuv cov me nyuam muaj tuaj kawm ntawv?
Do my children have to attend school?
Lub tsev kawm ntawv mus kawm ntawv yog yuav tsum tau rau cov menyuam kawm nyob rau hauv lub tebchaws United States nyob nruab nrab ntawm lub hnub nyoog ntawm rau thiab 16. Nyob rau hauv ib co xeev, lub hnub nyoog tej zaum yuav sib txawv los ntawm ib tug los yog ob lub xyoos. Tsis tas li ntawd, mus kawm yog ib qho tseem ceeb heev rau koj tus menyuam. Cov tsev kawm ntawv kom khiav tuaj kawm ntawv. Koj yuav tau txais nyob rau hauv cov teeb meem nrog rau cov kev cai lij choj yog tias koj tus menyuam pheej tsis tshua mus ntau hnub dhau lawm ntawm tsev kawm ntawv. Koj yuav tau txais ntau cov lus ceeb toom yog tias koj tus me nyuam kawm ntawv pib nco ntau hnub dhau lawm. Lub caij nyoog tooj yog txawv rau txawv lub tsev kawm ntawv ib cheeb tsam.
School attendance is required for students in the United States between the ages of six and 16. In some states, the ages might be different by one or two years. Also, regular attendance is very important for your student. Schools keep track of attendance. You can get in trouble with the law if your student misses too many days of school. You will get many warnings if your student starts to miss too many days. The exact number is different for different school districts.
Ib tug tsis tuaj kawm ntawv yog thaum koj ploj lawm ntawm tsev kawm ntawv. Feem ntau cov tsev kawm ntawv muaj 2 hom ntawm kev qhaj. cov 2 hom yog zam kev qhaj thiab tsis zam kev qhaj.
An absence is when you are missing from school. Most schools have 2 types of absences. The 2 types are excused absences and unexcused absences.
1) Zam txim rau kev qhaj ntawv yuav muaj xws li:
1) Excused absences can include:
- kev mob kev nkeeg
- Kev cai dab qhuas Cov nyiaj so koobtsheej
- Raug tshem tawm, ib tug rau txim tawm tsam ib tug me nyuam kawm ntawv uas qhia tsis tsim nyog coj tus cwj pwm
- Huab cua phem tej yam kev mob nyob qhov twg koj yuav tsis tau mus rau lub tsev kawm ntawv yam xyuam xim
- Tsis muaj kev tso cai tsheb thauj mus los (piv txwv li, yog hais tias tus npav tsis qhia)
- Tuag nyob rau hauv lub tsev neeg
- Tso cai los ntawm tus thawj xib fwb
- Visit a college campus
- Ua hauj lwm, yog ib feem ntawm ib tug pom zoo koom tes kev kawm ntawv qhov kev pab cuam
- Kev Koom Tes nyob rau hauv luv luv-term los yog full-time ua hauj lwm
- Lub tsev kawm ntawv cov kev ua si pab neeg ua si los yog sib txeeb
- Lub tsev kawm ntawv-kev txhawb nqa qws los yog kev ua si tshwj xeeb cov kev tshwm sim
- Religious holiday
- Suspension, a disciplinary action taken against a student showing unacceptable behavior
- Dangerous weather conditions where you can’t get to school safely
- Lack of authorized transportation (for example, if the bus does not show up)
- Death in the immediate family
- Permission from the principal
- Visit a college campus
- Work, if part of an approved cooperative education program
- Participation in short-term or full-time work
- School sports team game or competition
- School-sponsored club or activity special event
2) Zaug yuav muaj xws li:
2) Unexcused absences can include:
- Nco lub tsev kawm ntawv tsis qhia lub tsev kawm ntawv nyob rau hauv ua ntej
- Tsis mus (tsis mus) ib tug hauv chav kawm ntawv
- Yog lig rau lub tsev kawm ntawv. Tau lig tseem hu ua ib tug tuaj lig. Tuaj lig yuav raug zam thiab tsis zam. Zam txim rau kev tuaj lig muaj tib lub daim ntawv teev raws li zam kev qhaj.
- Missing school without telling the school in advance
- Skipping (not going to) a class
- Being late to school. Being late is also called a tardy. Tardies can be excused and unexcused. Excused tardies have the same list as excused absences.
The student is always responsible for making up all the work he or she missed. koj, los yog ib tug niam txiv los yog tus neeg saib xyuas, yog lub luag hauj lwm rau lub tsev kawm ntawv qhia vim li cas rau qhov uas tsis. Qhia lub tsev kawm ntawv los ntawm kev hu mus rau lub chaw ua hauj lwm los yog mus kawm ntawv chaw ua hauj lwm, los yog sau ntawv thiab kos npe rau ib daim ntawv rau tus kws qhia, secretary, los yog tus thawj xib fwb. Yog hais tias koj paub tias koj tus me nyuam yuav nco lub tsev kawm ntawv ua ntej ntawm lub sij hawm, nws yog ib qho zoo qhia rau lub tsev kawm ntawv ua ntej. Tej zaum, qhaj npaj txhij txog. Qhov ntawd yog li cas. Hu rau lub tsev kawm ntawv nyob rau hauv lub yav sawv ntxov los yog hnub tom ntej.
The student is always responsible for making up all the work he or she missed. You, or a parent or guardian, are responsible for telling the school the reason for the absence. Tell the school by calling the office or attendance office, or by writing and signing a note to the teacher, secretary, or principal. If you know your child will miss school ahead of time, it is better to tell the school before. Sometimes, the absence is unexpected. That is okay. Call the school in the morning or the next day.
Yuav ua li cas kuv cov me nyuam xav tau rau lub tsev kawm ntawv?
What do my children need for school?
Cov menyuam kawm ntawv feem ntau muaj rau coj cov khoom siv, los yog cov cuab yeej, rau tsev kawm ntawv nrog lawv. Lub tsev kawm ntawv koog tsev kawm ntawv lub website, lub tsev kawm ntawv lub website, los yog hauv chav kawm ntawv tus kws qhia ntawv yuav muaj ib daim ntawv teev. Daim ntawv yuav ua tau txawv rau txawv qib.
Students usually have to bring supplies, or tools, to school with them. The school district website, the school website, or the classroom teacher will have a list. The list can be different for different grades.
Phau ntawv thiab cov xaum los sis cov cwjmem yog feem ntau yuav tsum tau. A peb-ntiv nplhaib sawv los folders los tuav cov ntaub ntawv no kuj yuav pab tau.
Notebook paper and pencils or pens are usually required. A three-ring binder or folders to hold papers are also helpful.
Lub tsev kawm ntawv cov khoom siv yuav tau kim. Qhov yooj yim daim ntawv, cwj mem qhuav, thiab cwjmem ua hauj lwm. Koj tsis tas yuav mus yuav qhov nrov tshaj plaws los yog fanciest. Tej zaum, cov xib fwb los yog tsev kawm ntawv muaj ntxiv cov khoom siv thiab yuav muab tau lawv yog hais tias koj xav tau. Cov tsev kawm ntawv los yog lub zej lub zos los yog kev cai dab qhuas cov koom haum tej zaum muab tam sim ntawd lub tsev kawm ntawv cov khoom siv. Nrhiav rau lub tsev kawm ntawv mov pab kom ob tug lub lis piam ua ntej tsev kawm ntawv pib. Feem ntau ntawm cov giveaways yuav txoj cai ua ntej lub xyoo kawm ntawv pib.
School supplies can get expensive. The simplest paper, pencils, and pens work. You do not need to buy the most popular or fanciest. Sometimes, teachers or schools have extra supplies and can provide them if you need. Schools or community or religious organizations sometimes give away school supplies. Search for school supply help a couple of weeks before school starts. Most of the giveaways will be right before the school year starts.
Yuav ua li cas yuav kuv cov me nyuam tau mus rau lub tsev kawm ntawv?
How will my children get to school?
Feem ntau cov tsev kawm ntawv ib cheeb tsam muab kev thauj mus los yuav tau mus rau lub tsev kawm ntawv. Yog hais tias koj nyob ze rau lub tsev kawm ntawv, lub tsev kawm ntawv tej zaum yuav xav hais tias koj yuav mus kev los yog caij tsheb kauj vab. Lub tsev kawm ntawv koog tsev kawm ntawv lub website yuav muaj cov ntaub ntawv nyob rau hauv caij npav thiab tsheb thauj mus los. Nws yuav qhia rau koj seb yuav mus tos rau lub tsheb npav thiab dab tsi lub sij hawm lub tsheb npav yuav tau nyob hauv lub tsheb. Hu rau lub tsev kawm ntawv secretary txog kev caij npav.
Most school districts provide transportation to get to school. If you live close to the school, the school might expect that you can walk or ride a bike. The school district website will have information on busing and transportation. It will tell you where to wait for the bus and what time the bus will be at the stop. Contact the school secretary about transportation information.
Lub tsev kawm ntawv ib cheeb tsam xav txog kev thauj mus los ib tug me nyuam kawm ntawv cib fim, tsis yog ib tug me nyuam kawm ntawv txoj cai. Lub meej mom yuav tsum noj tam sim ntawd yog tias cov menyuam kawm ntawv tsis coj kom zoo. Caij lub tsev kawm ntawv lub tsheb npav yuav tsum tau tus cwj pwm qub li ua nyob rau hauv lub tsev kawm ntawv.
School districts consider transportation a student privilege, not a student right. The privilege can be taken away if students are not behaving properly. Riding the school bus requires the same behavior as being in school.
Yuav ua li cas yog txhaj tshuaj?
What are immunizations?
Txhaj Tshuaj Tiv Thaiv yog txhaj tshuaj uas cov me nyuam nyob rau hauv lub tebchaws United States yog feem ntau yuav tsum muaj mus rau lub tsev kawm ntawv. Cov kev cai no txawv los ntawm lub tsev kawm ntawv koog tsev kawm ntawv. Lawv tej zaum kav los ntawm lub xeev txoj cai lij choj. Koj tus me nyuam yuav tsum tau muaj tag nrho cov uas yuav tsum tau txhaj tshuaj los yog yuav tsum tau muaj ib tug zam qhia yog vim li cas lawv tsis muaj lawv. Cov ntaub ntawv ntawm cov tshuaj tiv thaiv no feem ntau yog yuav tsum tau rau npe zwm ib tug me nyuam kawm ntawv los yog thaum lawv pib kawm ntawv.
Immunizations are shots that children in the United States are normally required to have to go to school. These requirements vary by school district. They are sometimes ruled by state laws. Your child needs to have all the required immunizations or needs to have a waiver showing why they do not have them. Records of immunizations are usually required for enrolling a student or when they start school.
Yuav ua li cas yuav kuv cov me nyuam noj tom tsev kawm ntawv?
What will my children eat at school?
Public thiab tsev kawm ntawv ntiav muaj tsawg-nqi los yog free su rau cov me nyuam txhua lub tsev kawm ntawv hnub. Qhov no yog ib tug tsoom fwv kev pab cuam hu ua lub National School Lunch Program. Tus nqi ntawm cov nyiaj rau ib tug neeg hauv tsev neeg khwv txiav txim seb ib tug me nyuam kawm ntawv tsim nyog tau txais su noj dawb, txo tus nqi pluas su, los yog tej nuj nqis. Ib txhia tsev kawm ntawv ib cheeb tsam xa ntaub ntawv hauv tsev hais txog lub National School Lunch Program. Nug lub tsev kawm ntawv secretary rau cov lus qhia ntxiv.
Public and private schools offer low-cost or free lunches to children each school day. This is a federally funded program called the National School Lunch Program. The amount of money a household earns determines whether a student qualifies to receive a free lunch, reduced-cost lunch, or neither. Some school districts send information home about the National School Lunch Program. Ask the school secretary for more information.
Ib txhia tsev kawm ntawv muab tshais raws li ib feem ntawm qhov kev pab cuam. Ib txhia tsev kawm ntawv muab khoom noj khoom haus rau me nyuam kawm ntawv nyob rau hauv tsev neeg txom nyem rau lub weekend, lub tsev kawm ntawv so, los yog lub caij ntuj sov so. Lub tsev kawm ntawv secretary yuav nrog koj tham txog dawb thiab txo su. Los yog, lub tsev kawm ntawv secretary yuav pab tau koj nrhiav tau tus neeg uas yuav pab tau koj.
Some schools provide breakfasts as a part of this program. Some schools provide food to students in low-income families for the weekend, school breaks, or summer vacation. The school secretary can talk to you about free and reduced lunches. Or, the school secretary will help you find the person who can help you.
Ntau cov kev pab los ntawm cov neeg tawg rog Center Online
More resources from the Refugee Center Online
Nrhiav kev pab nyob ze ntawm koj
Siv FindHello mus nrhiav cov kev pab thiab cov kev pab nyob rau hauv koj lub zos.Pib koj nrhiav