Asiel soekers- November bywerking 2018

Engels ookgeen Engels

Die volgende inligting na bygewerk asiel soekers te kom na die Verenigde State..

فيما يلي معلومات محدثة لطالبي اللجوء القادمين إلى الولايات المتحدة.

ترامب-immigration to usa

ترامب-immigration to usa

Bywerking 19 November (November) 2018: Verenigde State distrik regter opgeskort die Presidensiële bevel tot 19 Desember (Desember).

تحديث بتاريخ 19 تشرين الثاني (نوفمبر) 2018: أوقف قاضي مقاطعة الولايات المتحدة الأمر الرئاسي لغاية 19 كانون الأول (ديسمبر).

Bywerking: Die regter gesê Presidensiële in teenstelling met Verenigde State Wet. Amerikaanse wetgewing voorsiening maak dat persone op Amerikaanse grond is bevoeg om aansoeke vir asiel. Lains is jy het om te kom deur die poort van inskrywing.. in 19 November, die regter het gesê dat die Verenigde State moet die Wet volg..

تحديث: صرح القاضي إن الأمر الرئاسي يتعارض مع قانون الولايات المتحدة. ينص القانون الأمريكي إن الأشخاص في الأراضي الأمريكية مؤهلون لتقديم طلبات اللجوء. لاينص أنه عليك أن تأتي من خلال منفذ الدخول. في 19 نوفمبر ، قال القاضي إن الولايات المتحدة يجب أن تتبع القانون.

Wat doen die nuwe resolusie?

ماالذي يعنيه القرار الجديد؟

Beteken die besluit in 19 November / November ons funksionering asiel eise vir mense wat nog nie toegang poort teëgekom. Die besluit moet toelaat dat hierdie mense om toe te pas. Maar hierdie besluit nie beteken dat dit asiel verleen sal. Steeds baie moeilik om te kry asiel in Amerika..

يعني القرار الصادر في 19 تشرين الثاني / نوفمبر أنه يجب على الولايات المتحدة سير العمل في طلبات اللجوء للأشخاص الذين لم يأتوا عبر منفذ الدخول. ينص القرار يجب السماح لهؤلاء الأشخاص بالتقديم. لكن هذا القرار لا يعني أنه سيتم منح اللجوء. لا يزال من الصعب للغاية الحصول على اللجوء في أمريكا.

Steunsentrum aanlyn vlugtelinge asiel regte in die soeke na beskerming in die Verenigde State.

يدعم مركز اللاجئين على الأنترنت حقوق طالبي اللجوء في طلب الحماية في الولايات المتحدة.

8 November 2018

8 نوفمبر 2018

Die President onderteken Trump is te beperk asiel soekers op die suidelike grens van die Verenigde State. Die nuwe resolusie state wat asiel soekers na die poort van inskrywing in die Verenigde State gaan.

وقع الرئيس ترامب أمرا للحد من طالبي اللجوء على الحدود الجنوبية للولايات المتحدة. ينص القرار الجديد على أنه يجب على طالبي اللجوء الذهاب إلى ميناء الدخول في الولايات المتحدة.

Sal aktiveer die resolusie by middernag Vrydag. 9 November en duur vir 90 Yuma. Die nuwe resolusie nie van toepassing op kinders sonder volwasse.

سيبدأ تفعيل القرار في منتصف ليل الجمعة 9 نوفمبر ويستمر لمدة 90 يومًا. لا ينطبق القرار الجديد على الأطفال دون الكبار.

Wat beteken dit vir die asiel soekers op die suidelike grens?

ماذا يعني هذا بالنسبة لطالبي اللجوء على الحدود الجنوبية؟

Hierdie verandering beteken dat as hy die Verenigde State persone op enige plek behalwe poort van inskrywing ingetik, jy sal nie toegelaat word om aansoek te doen vir asiel.. Inteendeel, jy sal word in hegtenis geneem vir die land onwettig betree..

يعني هذا التغيير أنه إذا دخل الأشخاص إلى الولايات المتحدة في أي مكان باستثناء ميناء الدخول ، فلن يُسمح لهم بتقديم طلبات اللجوء. بدلا من ذلك ، سيتم القبض عليهم لدخول البلاد بشكل غير قانوني.

Verenigde State wetgewing bepaal dat migrante wat asiel soek wanneer hulle op Amerikaanse grond.. So die nuwe reël van President uitgedaag deur burgerregte groepe.

ينص القانون في الولايات المتحدة على أنه يمكن للمهاجرين طلب اللجوء عندما يكونون في الأراضي الأمريكية. لذا فإن القاعدة الجديدة من الرئيس تتحدى من قبل جماعات الحقوق المدنية.

ترامب-immigration to usaJunie 2018

ترامب-immigration to usaيونيو 2018

Daar was 'n verandering in die wette van asiel soekers aankom in die Verenigde State. in 11 Junie 2018 Verenigde State

كان هناك تغيير في قوانين طالبي اللجوء القادمين إلى الولايات المتحدة. في 11 يونيو 2018 ، الولايات المتحدة

Prokureur generaal Jeff sishanz wat mense wat huishoudelike geweld of bende geweld in hul huis lande sal nie toelaat dat hulle oor die algemeen om aansoek te doen vir asiel in Amerika..

قال المدعي العام جيف سيشنز إن الأشخاص الذين يفرون من العنف المنزلي أو عنف العصابات في بلدانهم الأصلية لن يسمح لهم عمومًا بتقديم طلبات اللجوء في أمريكا.

Wat beteken dit vir asiel soekers?

ماذا يعني هذا لطالبي اللجوء؟

Dit affekteer altghiirali asiel soekers as jy kom na die grens tussen Meksiko en die Verenigde State.. Kan kom uit 'n land waar bende geweld maak lewe gevaarlik. Of dalk word 'n vrou verlaat 'n gewelddadige huise om jouself en jou kinders veilig hou.. Die nuwe Wet sê dat jy asiel kan kry as gevolg van daardie redes.

يؤثر هذا التغييرعلى طالبي اللجوء إذا كنت قادمًا إلى الحدود بين المكسيك والولايات المتحدة. ربما تكون قد أتيت من بلد حيث يجعل عنف العصابات خطورة على الحياة. أو قد تكون امرأة تغادر منزلًا عنيفًا لإبقاء نفسك وأطفالك في أمان. تقول القوانين الجديدة أنه لا يمكنك الحصول على اللجوء بسبب تلك الأسباب.

Dit is uiters moeilik om status van vlugtelinge in Amerika.. Die meeste asiel soekers is nie aanvaar nie. Die Wet state kan jy verhaalsreg versoek indien jy het 'n vrees vir vervolging omdat:

من الصعب للغاية الحصول على وضع اللجوء في أمريكا. لا يتم قبول معظم طالبي اللجوء. ينص القانون على أنك قد تطلب اللجوء إذا كان لديك خوف من الاضطهاد بسبب:

  • Ras
  • Godsdiens
  • Nasionaliteit
  • Lidmaatskap in 'n spesifieke sosiale groep.
  • Politieke mening
  • العرق
  • الدين
  • الجنسية
  • العضوية في مجموعة اجتماعية معينة
  • الرأي السياسي

Selfs as jy na een van hierdie redes kom, kan dit moeilik wees om te bewys om immigrasie en gebruike in die Verenigde State (YS).

حتى إذا كنت قادمًا لأحد هذه الأسباب ، فقد يكون من الصعب إثباتها إلى إدارة الهجرة والجمارك في الولايات المتحدة (ICE).

Alle asiel-soekers wat soek na asiel besef hulle het deur die Amerikaanse regering aangehou. (Gedwing om te bly in 'n aanhouding Sentrum) Vir 'n paar weke.. Sommige mense was geskei van hul kinders wanneer hulle by die grens aankom. Sedert 20 Junie, wat nie toegelaat word. Daar is groepe wat in die Verenigde State te help ouers hul kinders vind.. Maar daar is min dinge wat enigiemand kan doen om te help jy of jou kinders as jy vasgevang is deur die Verenigde State regering..

يجب على جميع طالبي اللجوء الذين يسعون للحصول على اللجوء أن يدركوا أنهم قد يحتجزوا من قبل الحكومة الأمريكية (الاجبار على البقاء في مركز اعتقال) لعدة أسابيع. تم فصل بعض الأشخاص عن أطفالهم عند وصولهم إلى الحدود. منذ 20 يونيو ، هذا غير مسموح به. هناك مجموعات تعمل في الولايات المتحدة لمساعدة الآباء في العثور على أطفالهم. ولكن هناك القليل الذي يمكن أن يفعله أي شخص لمساعدتك أنت أو أطفالك إذا كنت محتجزًا بالفعل من قبل حكومة الولايات المتحدة.

Wat moet ek doen?

ماذا يجب أن أفعل؟

Jy het om te vra vir 'n prokureur. In die Verenigde State van Amerika, jy het die reg om 'n prokureur, maar jy sou moes vra 'n prokureur.. Jy moet sê “Ek wil praat nou met 'n prokureur”. Hou vra elke persoon om te praat met 'n prokureur sodat jy toegang tot 'n prokureur kry..

عليك أن تسأل عن محامي. في الولايات المتحدة ، لديك الحق في الاستعانة بمحامٍ ، لكن يجب عليك أن تطلب محاميًا. يجب أن تقول “أريد التحدث إلى محامي الآن”. استمر في الطلب من كل شخص تتحدث معه إلى محامي حتى تحصل على حق الوصول إلى محامي.

Wat gebeur as ek verby my onderhoud? Is jy steeds aangehou?

ماذا لو اجتزت مقابلتي؟ هل مازلت احتجز؟

As jy geslaag het die onderhoud wil (Genoem “Geloofwaardige vrees”) , Kry jy 'n verhoor voor 'n regter te maak jou geval vir asiel. Dit mag baie lank neem om 'n gehoor.. Jy behoort daar buite terwyl jy wag.

إذا كنت قد اجتزت مقابلة لجوئك (تسمى “خوفًا موثوقًا به”) ، فستحصل على جلسة استماع أمام قاضٍ لتقديم قضيتك للحصول على اللجوء. قد يستغرق الأمر وقتًا طويلاً جدًا للحصول على جلسة استماع. يجب أن يتم إطلاق سراحك أثناء الانتظار.

Egter 'n paar aanhouding sentrums hou asiel soekers selfs ná die onderhoud verby.. in 2 Julie / Julie, 'n federale regter gesê dat ys moet nie bespreek word na onderhoude asiel soekers sonder goeie rede.. As jy vasgevang is na die onderhoud verby, vra om te praat met 'n prokureur..

ومع ذلك ، بعض مراكز الاحتجاز تحتجز طالبي اللجوء حتى بعد اجتياز المقابلة. في 2 يوليو / تموز ، قال قاضٍي فيدرالي إن ICE يجب ألا يتم حجز طالبي اللجوء بعد مقابلتهم دون سبب وجيه. إذا كنت محتجزًا بعد اجتياز المقابلة ، اطلب التحدث إلى محامي.

Jy gebreek het met jou kind?

هل انفصلت عن طفلك؟

In sommige gevalle kinders van hul ouers asiel geskei was.

في بعض الحالات ، تم فصل أطفال طالبي اللجوء عن والديهم.

إذا كنت قد انفصلت عن والدك أو طفلك أثناء طلب اللجوء ، فأتصل بخط معلومات الإبلاغ عن الاعتقال في الولايات المتحدة بشأن الهجرة والجمارك (YS) على الرقم 1-888-351-4024. Daar is operateurs wat praat Spaans beskikbaar is 'n gratis diens. Besigheids ure van Maandag tot Vrydag 8:00 A.m. 8:00 Pm. (Oostelike tyd). إذا كنت تتصل من داخل مركز احتجاز ICE ، استخدم رقم الطلب السريع 9116 # على منصة الاتصال المجانية.

إذا كنت قد انفصلت عن والدك أو طفلك أثناء طلب اللجوء ، فأتصل بخط معلومات الإبلاغ عن الاعتقال في الولايات المتحدة بشأن الهجرة والجمارك (ICE) على الرقم 1-888-351-4024. هناك مشغلين يتحدثون الاسبانية المتاحة وهي خدمة مجانية. ساعات العمل من الاثنين إلى الجمعة من الساعة 8:00 صباحًا وحتى الساعة 8:00 مساءً. (التوقيت الشرقي). إذا كنت تتصل من داخل مركز احتجاز ICE ، استخدم رقم الطلب السريع 9116 # على منصة الاتصال المجانية.

تعمل ICE مع مكتب إعادة توطين اللاجئين (ORR) لتحديد مكان الأطفال. ﯾﻣﮐﻧك أﯾﺿًﺎ اﻻﺗﺻﺎل ﺑﺎﻟﺧط اﻟﺳﺎﺧن اﻟﺧﺎص ﺑـ ORR Parent ﻋﻟﯽ اﻟرﻗم 1-800-203-7001 إذا ﮐﻧت ﺗﻌﺗﻘد أن ﺣﮐوﻣﺔ اﻟوﻻﯾﺎت اﻟﻣﺗﺣدة ﻟدﯾﮭﺎ طﻔﻟك. إذا كنت تتصل من مركز احتجاز ICE ، استخدم رقم الطلب السريع 699 # على نظام الاتصال المجاني. متاح 24 ساعة في اليوم ، 7 أيام في الأسبوع ، باللغتين الإسبانية أو الإنجليزية.

تعمل ICE مع مكتب إعادة توطين اللاجئين (ORR) لتحديد مكان الأطفال. ﯾﻣﮐﻧك أﯾﺿًﺎ اﻻﺗﺻﺎل ﺑﺎﻟﺧط اﻟﺳﺎﺧن اﻟﺧﺎص ﺑـ ORR Parent ﻋﻟﯽ اﻟرﻗم 1-800-203-7001 إذا ﮐﻧت ﺗﻌﺗﻘد أن ﺣﮐوﻣﺔ اﻟوﻻﯾﺎت اﻟﻣﺗﺣدة ﻟدﯾﮭﺎ طﻔﻟك. إذا كنت تتصل من مركز احتجاز ICE ، استخدم رقم الطلب السريع 699 # على نظام الاتصال المجاني. متاح 24 ساعة في اليوم ، 7 أيام في الأسبوع ، باللغتين الإسبانية أو الإنجليزية.

يمكنك أيضًا (أو أصدقائك أو أفراد عائلتك أو محاميك) الاتصال بـ ICE أو ORR عبر البريد الإلكتروني:

يمكنك أيضًا (أو أصدقائك أو أفراد عائلتك أو محاميك) الاتصال بـ ICE أو ORR عبر البريد الإلكتروني:

  • البريد الإلكتروني ICE في Parental.Interests@ice.dhs.gov
  • البريد الإلكتروني ORR على info@ORRNCC.com
  • البريد الإلكتروني ICE في Parental.Interests@ice.dhs.gov
  • البريد الإلكتروني ORR على info@ORRNCC.com

Vind hulp naby jou

Gebruik FindHello om te soek vir dienste en hulpbronne in jou Stad.

Begin jou soektog
Het hierdie bladsy help? Glimlaggesiggies Ja Afkeur gesig Geen
Dankie vir jou terugvoer!